måndag, oktober 22, 2012

Några dagar till

Bara fem vardagar till. Sen har V och R höstlov. Ska bli skönt med en vecka utan måsten. På lördag firar vi Halloween. På söndag åker jag, barnen och hunden till mina föräldrar över höstlovet. Kaninen och katten kör jag till svärföräldrarna på fredag.

På onsdag morgon måste jag köra bilen till service. De ska stänga av de bakre gastankarna då de upptäckt att de behöver bytas ut på vissa årsmodeller. Detta innebär 20 % mindre tankvolym. De skickar kallelse när de nya tankarna kommit och ska bytas. Allt detta gör dem gratis. Skönt det iallafall.

På onsdag kommer dem och byter markiser till övervåningen. Får spärra av till vardagsrummet så att Rasmus känner sig trygg där ensam med okända personer i lägenheten. Sen tycker jag att dem inte behöver fixa nåt på ett tag. Räcker att grannen borrar och låter...

På fredag ska jag äntligen träffa en ny läkare. Hoppas det känns bra med personen. Vore skönt att hitta en ny läkare som jag kan känna förtroende för.

Åt på veganskt cafe i lördags med goda vännen tillika S gudmor C som var här över helgen. Baguette med curryröra och en jättegod jordnötskaka. Köpte med mig en jordnötskaka hem också :-) Kommer definitivt att fika där igen.


Inga kommentarer: