söndag, oktober 14, 2012

Hemåt idag

Det har varit en lugn och skön helg hos brorsorna. Idag måste jag åka hem igen. Hade behövt en helg till känner jag. Nästan så jag inte vill hem ;-) Usch vad hemskt det låter. Men ändå på nåt sätt förståeligt väl när jag är med barnen 24/7, eller?

Jag har haft roligt med brorsorna. Vi har pratat, sett på filmer. Bl a The social network. Igår körde jag och ena brorsan en runda medan andra brorsan jobbade. Vi fikade på ett konditori. Jag är så glad över att jag och mina bröder kommer så bra överens. Vi har ju oddsen emot oss, om man kollar hur mycket strul våra föräldrar har med sina syskon... Vi har sagt att vad som än händer ska vi hålla sams.

Jag vaknade vid tio. Klockan är nu kvart i tolv. Borde nog gå upp nu ;) Snart dags att åka hemåt.

Här där brorsorna bor bodde vi när jag var barn. Här är ett av mina gamla lekställen :)


Inga kommentarer: