måndag, maj 04, 2009

Tar det lugnt

Jag fortsätter att ta det lugnt. Är trött och somnar varje eftermiddag innan jag hämtar barnen från dagis. Att en människa kan vara så trött... Fast jag vet ju att det går över :-)

R och Ä har lugna dagar just nu. Jag har varit sjuk (igen...) och vilat hela dagarna. Jag längtar efter att kunna gå långpromenad i skogen med hundarna. Kanske imorgon...

R märks det inte alls på att det inte händer så mycket. Ä har det lite jobbigare. Hon är väldigt vaktig här hemma. Skäller inte längre bara när det ringer/knackar på dörren utan även på andra ljud. Jag hoppas verkligen att jag snart har mer energi med hundarna. Vill ju så gärna vara aktiv med dem igen!

Jag är utan arbete igen. Det funkar inte för mig att jobba just nu. Vet inte vad jag ska göra längre fram. Just nu ska jag bara koncentrera mig på att ta det lugnt och bli frisk.

Inga kommentarer: