onsdag, september 02, 2009

Angående min otur

Jag lackade altanbordet samt soffan. Lackade även våran serveringsvagn som maken har efter sin farmor. Tappade inte lackburken i golvet :-D

Markstenen hann jag inte med igår. Så den stora stenen är jag fortfarande omedveten om ;-)

Fick inte upp skivorna vid altanväggen mot utsidan, men bände loss plankorna som inte skulle vara kvar och lyckades med detta utan att skada mig. Jag är förresten duktig på att dra ut spikar :-) Får se idag om jag sågar skivorna snett för att slutligen ramla på dem så att de bryts av :-D

Jag målade lite mer på altanen med den svarta färgen, men spillde inte ut någonting :-)

Hann inte tejpa igen hålen i altantaket, men tänkte göra det idag. Självklart vaknar jag till ljudet av regn. Suck... Trist att få in vatten på altanen när det var meningen att man skulle slippa det nu. Dumma maken med sin sticksåg :-D

Får se om jag har lika mycket tur idag som igår med fixandet :-) Nu kom ett sms till och jag gissar att det gäller bärselen :-)

Inga kommentarer: