torsdag, november 11, 2010

I just called...

"Har du några frågor eller funderingar? Nä, fk är det sista jag vill tänka på just nu.

"Du måste meddela fk om du åker utomlands över julen" Eeeh, finns inte på kartan för mig just nu. Har fullt upp med (vardags)livet.

Försöker ta en dag i taget. Och det förstör du genom att ringa. Ajajaj, den där blåslampan bränner i baken.

"Och så tar du kontakt med mig när du ska börja arbetsträna igen". Inte när du är redo, orkar utan ska... Allvarligt, med min fk samt arbetslivs historia, vem skulle anställa mig. Och nästa arbetsträning MÅSTE lyckas. Vet inte om jag ska tillbaka till samma. Känner mig sårbar. Kanske blir det ett nytt ställe där jag "bara har gått in i väggen".

Vänta nu, hur var det? Just det, en dag i taget var det...

Inga kommentarer: