lördag, november 13, 2010

Nu får det vara nog!

Jag kan inte gå och vänta på resultat utan att göra något. Jag har börjat träna 3ggr/vecka med maken. Och det är faktiskt kul! Målet är mer energi, platt mage och att klara pullups fullt ut :-)

Och inte kan jag gå och störa mig på alla finnar. Den enda orsaken till dem är alldeles för mycket choklad! Så nu har jag börjat äta nyttigare. Godis blir det bara på lördagarna. MAX en chokladkaka (som jag delar med familjen) Ska äta frukt istället. Är inte lika sugen på choklad. Har en 200 g Marabou hemma, köpte den redan måndags :-) Vill jag fuska så tänker jag bara på resultatet jag kommer att få :-)

Jag ska alltså:
*Träna 3ggr/vecka
*Gå promenader de andra dagarna (även powerwalks)
*Sluta äta choklad och annan godis mer än måttligt på lördagarna
*Äta frukt
*Äta regelbundet
*Äta nyttigt mellanmål
*Sluta äta chips och dylikt på vardagarna

Detta SKA jag lyckas med. Jag har startat ett nyttigare liv :-)

1 kommentar:

Anonym sa...

You go girl!