måndag, november 01, 2010

I väntans tider

Ja, inte sån där nio månaders väntan :-) Eller det kanske blir så... Jag menar självklart flytten. Mäklaren står på stand-by. Skulle vara sååå skönt att ha allt det här överstökat :-/ Nåja, altantaket är iallafall nere. Ha! till styrelsen :-b

Så bara vänta vänta vänta just nu. Idag har jag bara vilat. Behövde det. Tittade på gamla fotografier, men blev bara deppig. Såg på "Tio orsaker att hata dig", men deppade bara ihop över Heath Ledger...

Imorgon SKA jag gå och ta blodprov. I fredags gjorde jag ljusa slingor i håret samt klippte mig. 2 1/2 timme! Toppade bara håret. Har nu 100 % bestämt mig för att låta håret växa. Får se hur långt det hinner bli tills vi flyttar. Till viss del gör jag det för maken. What is it with guys and long hair? ;-)

Nu ta det lugnt sista stunden innan <3 kommer med vildingarna ;-) Eller kanske ut och kratta löv...

Inga kommentarer: