tisdag, november 16, 2010

Lättnad och egen vilja

Jaha, då har man varit hos läkaren igen. Nu kan jag koppla av och koncentrera mig på att ta en dag i taget. Sjukskriven till 16/1. Så skönt :-) Arbetsträning och hela köret är nästa års bekymmer.

All spänning släppte när jag kom hem. Pratade med mamma, åt och somnade i soffan. Vaknade 3 1/2 timme senare. Maken tog V till Bup så jag behövde inte tänka på det. Imorgon står inget alls på scemat. Sååå skönt.

Kroppen har för övrigt blivit helt knäpp. Vill göra som den själv vill. Kände pirrande i brösten, sånt där lite obehagligt, som att det spänner inuti dem. Tyckte jag kände igen känslan. Så plötsligt kändes det som om nåt ville ut. Mjölk! Nä nu får du ge dig knäppa kropp:-( Och så började det där roliga månatliga strax efter. Mjölk och mens på samma gång. Så mysko :-/

Inga kommentarer: