måndag, mars 21, 2011

Återhämtning

I torsdags ringde fritids. V kräktes. Han var rätt matt. Sov bort halva fredagen. Brukar inte bli så sjuk. På lördagen märktes inte ett spår av magsjuka. Vid läggdags började jag få ont i magen och känna mig illamående. Men så har jag ju mått i veckor. Jag sov dåligt hela natten. Igår morse satte eländet igång. Bläh. Jag sov halva dagen. Är orkeslös och kämpar med att få tillbaka aptiten. Hoppas nu att de två återstående klarar sig...

Det känns så skönt att lägenheten är såld. Men det hade känts ännu bättre om vi hade nytt boende. Det sista kvar att fixa. Vi måste få ta lån. Evighetskötid för hyreslägenhet. Inget till salu just nu heller. Hittar vi inget blir det c/o hos svärisarna och magasinera bohaget... Nädå, det måste lösa sig :-) Så fort jag har orken tillbaka ska jag ta kontakt med banken. Borde vara lättare att få lån nu när vi sålt lägenheten. Åååh! Jag önskar att allt redan var klart... Om tre månader bor vi inte kvar här.

Inga kommentarer: