fredag, mars 25, 2011

Jag har en plan

Eller rättare sagt, vi har en plan. Angående boende. Återstår att se vad som händer. Känns mer positivt just nu :-)

Igår kunde jag kolla hur mycket jag får tillbaka på skatten. Tackar för dem pengarna :-) Kommer känna mig rik i sommar när vi får vinstpengarna för lägenheten :-D

Bara några dagar kvar av mars. Helt otroligt. Jättemycket av snön har försvunnit. Skönt. Imorgon kommer mina föräldrar. Och på söndag åker maken. Bilen kan jag förmodligen hämta på måndag. Kommer att kosta en slant. Lånar pengar av mina föräldrar för att slippa tömma sparkontot just nu. Betalar tillbaka när vi får pengar i juni. Hoppas sen att Pärlan inte krånglar mer...

Idag ska jag bara försöka vila. Vaknade vid halvtre av att N gnydde. Han hade vaknat och sett att vi släckt sänglampan i vårat rum. Han skyllde på pappa, men jag erkände att jag hade släckt den :-) Kunde inte somna om sen. Tankarna for i huvudet. Flytten, allt som ska fixas. Lite stressande är det att inte ha nytt boende än. Inte ens tre månader kvar tills vi ska vara härifrån...

Idag blir det våfflor till middag. Mums :-)

Inga kommentarer: