onsdag, mars 23, 2011

Blääh!

Ogillar att inte veta. Pratat med personliga bankmannen idag. Vi väntar på svar på låneansökan jag skickat över nätet till banken. Klart att den egna banken valt att skicka med posten så det tar tid. Alla andra svarar över nätet nästan direkt. Blir det avslag finns alternativet att ha någon annan än mig som medsökande. Någon som har en tjänst. Hur kul är det på en skala :-/ Snacka om att ha mindrevärdeskomplex. Hade jag jobbat hade det varit nemas problemas. Lite stressad känner jag mig, men försöker koppla av.

Jag kan gå in med e-legitimation på skatteverket och se mitt skattebesked, men det är för många användare samtidigt. Vill veta nu! Måste alla andra tänka samma sak ;-)

Nu ska jag slöa på soffan och mysa med småbuffarna inifrån magen :-)

Inga kommentarer: