måndag, juli 28, 2008

Läkardags

Jag är fortfarande sjuk och det verkar inte bli bättre. Maken sa i lördags att om jag fortfarande är sjuk idagska jag ringa läkaren. Så klockan två ska jag träffa en läkare. Hoppas det leder fram till någonting. Jag är realist så jag inser att det inte blir någon agilitytävling på onsdag. Jag har världens bästa make som sköter om allt här hemma. Han går promenader med mina hundar. Han är så snäll. *älskar* Det är jag som är hundmänniskan i familjen. Maken accepterar att hundarna finns här och att de tar en del av min tid. Han var med och träffade båda hundarna innan dem kom till oss. Jag har alltid haft hund. Längsta tiden jag varit utan är 6 månader. Dem är mina kompisar. För mig är inte meriter viktigast, utan att få spendera tid med mina hundar. Bara ha kul ihop. Fast just nu har jag inte orkat göra något med hundarna...

Inga kommentarer: