tisdag, juli 29, 2008

Vilken trevlig semester...

Jag fick lämna blodprov hos läkaren. Antalet vita blodkroppar var lite lågt, men sänkan var bra. Jag ska ta ett nytt blodprov nästa vecka. Fick lämna ett annat prov också. Med lite tur får jag svaret redan denna vecka, annars nästa. Dont you just love doctors :-/ Jag mådde inte alls bra igår. Feber, tung i huvudet, illamående, magont. Slocknade tidigt i soffan. Stora sonen ville att jag skulle sova med honom i vårat sovrum så det var bara att kämpa sig upp. Jag hade svårt att somna så jag tog en tablett. Tog lång tid innan jag somnade och jag sov dåligt i alla fall. Väcktes vid tio av maken som ringde och sa att jag skulle fixa Äs tikskydd för han var på väg hem från rastningsrundan. Han vägrar att befatta sig med tikskydd :-D Idag ska jag vila i sängen och läsa C. S Lewis bok "Av glädje överfallen". Vem vet, kanske är jag frisk imorgon. Och får tillbaka min aptit. Jag är inte ens sugen på choklad som jag är beroende av.

Inga kommentarer: