onsdag, juli 23, 2008

Upp och ner här

Jag har sovit bort två dagar. Lite piggare nu. Ont i magen och väldigt lite matlust. Vilar i sängen. Idag hade varit sista jobbdagen innan semestern. Jag hade bara tre dagar kvar att jobba.

Minstingen är frisk nu. Lika pigg och livlig som vanligt :-) Stora sonen är magsjuk. Började kräkas i morse. Vilar i sängen. Bara maken kvar nu... Hoppas han klarar sig, för han är helt utslagen när han är sjuk.

Jag kommer att sova i arbetsrummet med Ä fr o m inatt. Vågar inte låta hundarna vara själva. Ä är för ung för parning + att hundarna är släkt med varandra :-) Och R är inte tänkt att gå i avel. Han är fin exteriört men fixade inte sitt MH. Det gjorde inte hans mamma heller. Fast å andra sidan fixade inte Äs mamma heller sitt MH. Jag skulle bli väldigt chockad om Ä inte klarade sitt. Tjejen som bara skakar av sig allt :-) R har inga kvarstående rädslor längre utan är väldigt stabil. Det var dumpen han inte fixade på MH:t. MH är inte allt. Jag vet hundar som gjort kanon MH, men som fått problem senare. T ex skotträdsla. R är helt oberörd av ljud. Det är bara dammsugaren han inte gillar :-D Bara 1 vecka kvar till agilitytävlingen. Vi tränar såå flitigt ;-)

Inga kommentarer: