måndag, januari 19, 2009

Fortfarande hemma

Viking var pigg och livlig som vanligt redan onsdag kväll. Inte minsta lilla spår av magsjuka. Noel insjuknade på fredagkvällen, men var lika pigg och glad för det. Jag fattar inte att dem kan återhämta sig så snabbt. Själv kände jag hela lördagkvällen att det var på gång för min del. Natten till söndagen insjuknade jag också. Jag sov bort hela söndagen. Vaknade först vid sex-tiden. Idag är jag hemma, men imorgon räknar jag med att kunna jobba. Vill jobb! Är så less på att vara hemma nu. Vad ska man göra för att inte bli sjuk hela tiden? Känns som att jag aldrig kan slappna av, oroar mig hela tiden för att bli krasslig. Hoppas verkligen att jag är frisk imorgon och kan jobba. Idag orkar jag i alla fall vara uppe, det är ju positivit.

Inga kommentarer: