fredag, januari 02, 2009

Förmodligen mist en vän idag...

Jag mister nog med ganska stor sannolikheten en vän sedan flera år tillbaka idag. Hon ringde till mig och berättade om en sak hon ska göra och jag vet att det är något som är väldigt dumt för henne. Därför ringde jag till hennes föräldrar så att dem kan ta tag i det hela. Hon kommer att få veta att det var jag som "skvallrade" för hennes föräldrar. Det handlar om en kille som lurat henne på massor av pengar och nu vill han träffa henne igen. Hon ska åka och träffa honom idag och det är inte i hemkommunen precis. Jag kände att jag måste ringa till hennes föräldrar och berätta vad hon ska göra så att dem kan hindra henne. Hennes pappa blev jättetacksam att jag ringde. Hon kommer att bli flyförbannad på mig, men det får jag ta. Jag tänker bara på hennes bästa. Hon har tyvärr själv helt tappat omdömet. Suck, vad känslor kan ställa till det för människor. Nu hoppas jag bara att hon kommer till sans och en dag kan förlåta mig...

Ja, suck. Så gick det med mina lättsammare inlägg...

Inga kommentarer: