onsdag, januari 14, 2009

Sjuklingar igen...

Jaha, då var det dags igen. Maken var hemma med Noel igår så att jag fick jobba. Inatt blev Viking magsjuk och vi kom fram till att det är bäst att jag är hemma som ännu inte haft det. Så idag och imorgon blir jag hemma. Förmodligen på fredag med. Noel får också vara hemma från dagis för att minska smittorisken där. Han är frisk igen och lika livlig som vanligt. Viking vilar i sin säng och tittar på tv. Nu återstår att se om jag och Noel också drabbas. Vi hade magsjuka alla i familjen ungefär samma tid förra året. Jag och Noel drabbades sist och samtidigt mitt i natten :-/

Verkligen trist att inte få jobba. Det är helt otroligt vilken otur vi har. Jag har ju precis börjat mitt nya jobb! Vill inte att samma sak ska upprepa sig som på förra jobbet...

Jaja, jag tror fortfarande att det här blir ett bra år :-)

Inga kommentarer: