onsdag, februari 24, 2010

Ett steg framåt

Idag tack vare att maken vabbade med N kunde jag gå till sjukgymnasten. Obalans i bäckenet. Vila och träning. Återbesök 8/3. Och jag vet att besvären går bort när snön försvunnit. Tänkte bara titta förbi på öppen kyrka om jag orkade. Träffade två syskon från församlingen i centrum och tog det som ett tecken på att det var meningen att jag skulle gå dit. Slutade med att det snabba förbitittandet blev 3½ timme :-D Många att prata med och med dem kan jag prata om vad som helst. Ikväll var jag på föräldrautbildningen. Maken var hemma med barnen. Vad det är roligt att gå denna kurs. Man ser framsteg hela tiden :-) Mycket mer harmoniskt här hemma och funkar bra i skolan med. Underbart att det finns sådana här resurser, att man satsar på sånt :-) Tummen upp för denna kommun.

Maken vabbar med N imorgon med så att jag kan gå till psykologen. Vi ska skriva en lista på symptom/varningstecken. Börjar få kläm på det hela nu. Innan det besöket ska jag åka och kolla morgonrock samt skidor till V. Svart morgonrock så att det matchar Darth Vader hjälmen han får i present av farmor och farfar :-) Köpte en ny slips i present idag. Vet att mamma har köpt två skjortor :-)

Och på fredag kommer svärföräldrarna. Hoppas det funkar med tåget... Just nu är det osäkert om mina föräldrar och bröder kommer i helgen då det visst ska komma massor av snö. Isåfall kommer dem och firar sjuåringen längre fram. Så inget snökaos i helgen tack :-)

Inga kommentarer: