fredag, februari 19, 2010

Nice fredag

V gick med grannen till skolan och maken hämtar. Så skönt att slippa ge sig ut nu när det kommit mer snö. Förhoppningsvis hinner de ploga (eller rättare sagt har lust att ploga) innan jag ska iväg när maken och V kommit hem. Har ringt till sjukgymnasten. De har öppen mottagning måndag-torsdag på förmiddagen. Hon som jag gick hos har tisdagar och onsdagar, men det var ju tre år sedan jag gick hos henne så jag kan nog gå till en annan redan på måndag :-) Typiskt att de inte har idag eller egentligen att jag inte orkade igår.

Så bara hemma och slappa som vanligt. Kör lite tvätt och har tömt diskmaskinen. Det här är stora bedrifter för min del just nu :-)

Bollen är i rullning om söndagsskolan. Var på mötet igår. Mitt vänstra ben domnade bort helt när jag satt där. Vi höll på till halv elva! Det var väldigt trevligt. 7/3 ska jag vara med och titta på under söndagsskolan. 21/3 ska jag och en äldre kvinna leda söndagsskolan själva. Lite pirrigt känns det, men jag som förskollärare och hon som musiklärare borde väl fixa det ;-) Vi ska träffas lite längre fram och planera. Ska bli kul :-) Känns lagom att börja med detta. Så får jag användning för mitt yrke med :-)

Nu ska jag se på en film som var på tv igår kväll.

Inga kommentarer: