tisdag, februari 09, 2010

Logaritmer

Hittade ett brev som min kompis i gymnasiet (1994) skrev till mig under hennes mattelektion. Hon gick avancerad matte. Det gjorde inte jag ;-) På baksidan hade hon skrivit ner sex stycken logaritmer som jag skulle lösa. "Svar lägges i min brevlåda senast mars 2010". Hjälp! Tiden är snart ute och jag fattar jota :-D Klarade av ett av talen :-) Får inte till rätt svar ens med onlinekalkylator. Har alltid sagt att jag är kass på matte och står fast vid det :-D

Var på BUP igår angående V. Han ska på undersökning 11/3. Efter det börjar han terapi på BUP 1 gång/vecka och ska hålla på minst till sommaren 2011. Var även hos läkaren igår. Sjukskriven till sista april. Så det är fortsatt hemma som gäller. Bäckenet är bättre, men jag tar det lugnt. Inga långpromenader med R. Är rätt trött på vintern nu då snön ställer till det för mig.

Ska bara fortsätta ta det lugnt. Jobba på här hemma i min egen takt.

Inga kommentarer: