måndag, augusti 25, 2008

Abstinens!

Nu börjar jag verkligen få träningsabstinens, men något tar emot... Tror det är det här med att jag måste träna ensam... Och så måste Ä vila ett tag nu, pga sin klo. Hon känner ingen smärta då hon får smärtstillande så det är väldigt svårt att hålla henne lugn. Igår skulle jag åkt till klubben och tränat med R, men det blev inte så. Jag kände mig inte laddad för fem öre.

Längtar efter att vardagen ska infinna sig på allvar. Imorgon börjar N sin inskolning på dagis. På lördag åker svärmor hem. Det har varit trevligt att ha henne här och jag är oerhört tacksam att hon kunnat ta hand om N när vi jobbat, men nu känner jag att jag vill ha hemmet för mig själv :-) Svärmor sköter allt, jag hinner inte göra något själv. T ex hur mycket kan man tvätta egentligen?! Det är ju aldrig någon tvätt i tvättkorgen när jag ska tvätta :-D

Har svårt för att åka iväg så länge hon är här. Inte för att hon bryr sig, men jag har problem med att göra det. Vill ju vara social när jag är hemma. Men på söndag SKA jag och Rs träna agility.

N har känslig mage så han ska äta så lite mjölk och mjöl-produkter som möjligt. Får se om det hjälper... Just nu är svärmor på vagnspromenad med honom. Vi är hundvakt åt kompisarnas vita herdehund. Mina hundar var lite griniga på henne. Ä är lite allmänt grinig med kragen på sig och R blev väl mest sur över att lånetiken löpt klart. Vad ska hon då komma hit för?! :-D

Lite trist att vara hemma från jobbet igen nu när jag kommit igång och tycker det är så himla kul. Nåja, förhoppningsvis går inskolningen smidigt så att jag får jobba snart igen :-)

Inga kommentarer: