måndag, augusti 18, 2008

Lång dag

Idag har det varit tungt. Vet inte vad det är. Tung i huvudet och har gäspat hela dagen fastän jag inte känt mig trött. Tror det har med vädret att göra. Jag gick en långpromenad med hundarna i skogen igår och helt plötsligt började jag gäspa stup i ett. Alltid är det något :-)

Idag slutade jag 14.oo på jobbet, men åkte inte hem då vi skulle ha personalmöte 17.oo. Gick till bibblan och kollade lite böcker. Hux flux hade jag varit där i över 1½ timme. Sedan gick jag och åt sushi, mums. Det är något som blivit beroende av sedan jag testade det för första gången i augusti förra året. Jag måste äta sushi minst en gång i månaden :-D

Det var kul att vara på personalmöte igen. Vi flamsade lite då alla var rätt trötta, men vi var väldigt effektiva och var färdiga innan utsatt tid. Vi gick igenom alla punkter och fick rätsida på allt. Samarbetet är kanonbra mellan avdelningarna på denna förskola. Det var stor skillnad mot personalmötena på förra stället :-)

Nä, nu är det dags att rasta hundarna för natten och kanske äta en macka.

Inga kommentarer: