söndag, december 14, 2008

Resedags igen

Nä, det är så träligt att bara gå här hemma så jag och ungarna sätter oss på tåget till svärföräldrarna på tisdag morgon. Maken kommer 23/12. Jag orkar inte gå här hemma och damma. Bättre att åka iväg till svärisarna. Där kan jag och V få egentid, t ex åka och bada i badhuset, bara han och jag :-) Så imorgon ska jag packa det viktigaste. Det blir inte så mycket packning. Resten får maken ta med i bilen. Barnvagnen skippar jag denna gång för det var lite för bökigt att få upp den på tåget. Jag tar bärsele till Noel istället. Maken får plocka upp sulkyn från mina föräldrar på vägen. Jag ska kolla med mina föräldrar om inte dem kan tänka sig att åka till svärisarna i helgen och ta med sig barnens julklappar samt sulkyn. Det skulle gå smidigare för maken att åka E4:an upp. 9.14 på tisdag går tåget. Ska bli skönt att komma iväg :-)

Inga kommentarer: