onsdag, mars 17, 2010

Dagens schema

Idag ska jag till Öppen kyrka. Hämtar V redan efter mellanmålet, då hans chanskort i Ormen idag blev att få köpa valfri tidning. Roligare att kunna gå och fixa det själva utan att ha N med :-) Ikväll är det föräldrautbildning. Vi skulle gått båda två, men grannpojken är sjuk så barnen kan inte vara hos dem. Jag och maken bestämde att han skulle gå, men så kom jag på att jag är ju den som är mest insatt i det här med Ormen och kan berätta mer om hur det går. Plus att det är jag som spenderat mest tid med V sedan senaste kurs tillfället. Väntar på att maken ska svara på mitt sms, så att jag vet om jag ska gå istället :-) Gör gärna det, för det är så himla kul där!

Nu ska jag äta frukost. Nej, tiden för inlägget stämmer inte! Jag sitter inte och skriver detta mitt i natten :-D Av någon lustig anledning så läggs inte mitt inlägg upp om jag ändrar tiden så att den stämmer. Ibland stämmer inte ens dagen :-) But who cares ;-)

Inga kommentarer: