söndag, mars 21, 2010

Söndagsskola och vad hände med våren

Då har jag gjort debut i söndagsskolan. Jättekul! Fick höra från föräldrar att barnen uppskattade det :-) Ser fram emot nästa gång. Definitivt inte avskräckt :-)

Råkade se ut genom fönstret när söndagsskolan började och blev chockad när jag såg att det snöade. Rena snöstormen till slut. Vart tog det härliga vårvädret från igår vägen? Fick ont när jag var ute med R på de oplogade vägarna :-( Var så glad över att det började bli barmark... Vill ha vår nu. Vill slippa det här när jag kör neråt landet på fredag. Det kommer att töa bort :-) Positivt tänkande ;-)

Imorgon ska jag bara ta det lugnt. Det blir en del möten i veckan. Psykolog, BUP, föräldrakurs och möte med skolan/föräldrakursen. Ska bli skönt att åka iväg och få lite paus snart...

Inga kommentarer: