lördag, september 24, 2011

Ingen sovmorgon...

Skulle fått sova till åtta, men väcktes strax efter sex av N och maken. N duschade för att han hade kissat i sängen. Suck, varför tänkte jag när han nattades igår att det skulle hända... Maken var tvungen att åka till jobbet så det var bara och gå upp. Nu tittar N på tv. V sover. Jag ska väcka honom åtta. Han ska vara på scouterna tio. Efter scouterna ska han till en klasskompis som också går i scouterna. Han följde med V hem från skolan igår. Roligt att han får nya vänner :-)

Det blev pizza igår som mamma och pappa hämtade när de kom. Idag ska jag göra kyckling och ris som vi skulle haft igår.

Inga känningar i magen alls. Min teori om att gå över tiden stämmer nog :-) Frågan är bara med hur många dagar.

Maken kommer hem måndag morgon. Sen jobbar han i princip hela veckan + veckan därefter. Han kommer att missa första dagarna med liten... Får se hur länge mina föräldrar måste stanna. Drygt att vänta...

Inga kommentarer: