måndag, september 05, 2011

Väntan, väntan och väntan

Bara massa väntan nu. På bebisen, på att få ha en plattare mage, på att kunna ha mina vanliga kläder, på att slippa ha ont.

Och så väntan på paket med byxor till N. Jag lovar, om inte jag som mamma och kvinna höll koll på vilka kläder barnen behöver så skulle de gå nakna ;-) Annars är jag redo för kyla och vinter nu. Overaller och skor fixade till barnen. Det var faktiskt maken som köpte overall och vinterkängor till N :-) Efter att jag smsat och tipsat honom ;-)

BB väskan är packad och klar. Står redo i hallen :-) På lördag ligger vi på två veckors marginalen före BF. Hoppas det blir snart... Måste montera in babyskyddet i bilen. Se om den får plats där bak med Vs bälteskudde samt Ns bilbarnstol. Annars måste jag få airbagen urkopplad på passagerarplatsen.

Och så kom jag på att jag måste köpa nya vinterdäck till bakdäcken... Bläh :-P

Inga kommentarer: