onsdag, september 28, 2011

Less less less

Ingen bebis än. + 4 dagar idag. Inga sammandragningar alls. Magen hade inte vuxit hos bm i måndags så det blir ännu ett tillväxtultraljud imorgon. Suck...

Men det är inte det jag är less på utan N som strular med toabesöken. I helgen gick det så långt att det blev blöja för alla kalsonger var i tvätten... Och vi pratar inte om att kissa på sig. I wish :-/ Jag orkar inte mer. Maken var hemma i måndags och då gick det självklart bra, så han gav honom belöningar fastän jag hade sagt att jag ville att det skulle funka några gånger i rad. Så nu är jag tillbaka på ruta ett. Det funkar bra på dagis, men inte hemma.

Idag åker maken och jobbar längre bort. Ca 2 timmars färdväg istället för 45 minuter. På måndag blir det ännu längre bort. Ca 5 timmar. Ärligt talat skiter jag i om han är med på förlossningen. Jag är nöjd om jag får skjuts av pappa dit. Jag hoppas bebisen kommer innan måndag för då måste pappa åka hem en sväng... Mamma har inget körkort. I värsta fall kör jag in själv. Är det förståeligt att jag känner mig aningens stressad?

Och till råga på allt är V hemma med vad som kan vara vattkoppor. Han hade lindrigt som ettåring och då kan man få det igen. Kul då N inte haft det och det snart kommer en bebis :-/

Vad munter jag känner mig just nu. Och så gnäller mamma på att facebook gjorts om. Orkar inte riktigt bry mig :-P

Inga kommentarer: