tisdag, september 20, 2011

Tungt, jobbigt, tufft

Fick veta för ett tag sedan att svärföräldrarna inte kunde ta hand om barnen igår. Igår fick jag veta orsaken, men jag hade redan anat. Svärmor opererades då de fann en tumör vid mammografin... Jag anade att nåt var fel då svärmor berättade att mammografin skulle göras om. Ville inte fråga då barnen var där. 3-4 veckors väntan på provsvar. Usch, vill inte att det ska vara så här :-(

Känns för mycket begärt att dem ska ta hand om barnen. Försöker få mina föräldrar att komma, men lättare sagt än gjort. Maken sa att han kan hämta mamma hit på fredag när han är ledig, men jag är inte så pigg på att han åker så långt dagen före bf.

Pratade med barnmorskan om igångsättning. Tydligen vill de att man ska vara i v.40+0. Jag är i v.39+1. Ska träffa henne och en läkare på torsdag. Suck, orkar inte mer...

Inga kommentarer: